Sayfalar

29 Ağustos 2012 Çarşamba

Tırnaklarınızda Oje Görüntüsü


Bugün gittiğim bir eczanede oje renklerine bakarken enteresan bir ürünle karşılaştım. Bu ürün tırnaklarda aynı oje sürülmüş tırnak görüntüsü yaratıyor.Ancak oje değil, farklı şekil ve renklerde stikerlar. Çok şaşrdım ve bir tane satın aldım. Eve gelince tüm el ve ayak tırnaklarımda denedim, Farklı uzunlukta ve boyda tırnaklar için, içinde çeşitli boyutlarda stikerlar var. Suda çıkmıyor. Uygulaması çok kolay ve keyifli.
Ben uçuk pembe ve taşlı modeli tercih ettim.

Fiyatı:20 TL 
Ojem kurudumu, bozuldu mu derdi yok, aceleniz varsa, bir yere yetişmeniz gerekiyorsa yapmanız gereken tek şey stikerları tırnaklarınıza yapıştırmak :)

(I have met a strange product today that I was getting around in the pharmacy which colors I was looking at nail polishes! This product gives a seem the nails that areb like to use nail polish. But It's not :) These are sticers what have different colors and sizes. I have really surprised! You can use them under water and what are really very useful and practical. The price is 9 Euro...)

Use the right solution to the right problem.
Doğru soruna doğru ürün kullanın.
Güzellik Sanattır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder