Sayfalar

3 Kasım 2012 Cumartesi

Ciltteki Kırışıklıklar, Lekeler ve Çukurluklar İçin: Kimyasal Peeling!

Kimyasal Peeling; deriyi canlandırmak, gençleştirmek ve derinin görünümünü iyileştirmek için çeşitli solüsyonlarla yapılan bir uygulamadır. Deriye kimyasal bir asit uygulanır. Bu asit sayesinde derideki yüzeysel tabakalar ayrılır ve soyulur.

-Kimyasal Peeling Niçin Yapılır?
Ciltte oluşmuş kırışıklıklar, güneş lekeleri, çiller, karaciğer lekeleri, gebelik lekeleri ve hormonal lekeler; kimyasal peeling ile  başarıyla düzeltilebilen alanlardır.

-Kimyasal Peeling Nasıl Uygulanır?
Cildin durumuna göre; yüz, boyun, dekolte bölgesi, kollar ve ellere cilt yağdan arındırıldıktan sonra bir asit solüsyonu sürülür. Bu solüsyon ciltte 10-15 dk. bekletilir. Bu esnada hafif yanma ve batma oluşabilir, panik yapmaya gerek yok.Ugulama sonrasında normal hayata geri dönülebilir. İstenilen sonuçlara ulaşmak için birkaç seans tekrarlanması gerekir.
Ciltte kabuklanma olabilir, kesinlikle kendimiz soymamalıdır, üzerine cilde uygun nemlendirici ve hemen ardından MUTLAKA 2 saatte bir güneş koruyucu sürülmelidir.

Aşağıda Kimyasal Peeling Uygulaması Öncesi ve Sonrası Cilt Örneklerini Görebilirsiniz!!!

Uygulama Sonrasında ciltteki fark ciddi olarak görünmektedir!

Doğru Soruna Doğru Ürün Kullanın.

Güzellik Sanattır!

5 yorum:

  1. Ben de kimyasal peeling yaptırmak istiyorum ancak cildime zarar verir mi diye korkuyorum. Bilgilerini rica ederim.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba;
    Kimyasal Peeling; bu işi gerçekten yapmayı bilen profesyonel bir salon ve/veya kişi tarafından yapılmalıdır. Ayrıca kullanılan ürünün de dermotolojik olarak testten geçirilmiş güvenli ürün olması çok önemli.Dolayısıyla uygulamayı yaptırmadan önce iyi bir araştırma yapmanızı öneririm.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Ben de kimyasal peelingi merak edenlerdenim ama hiç yaptırmadım,bilgilendirici olmuş yazınız,teşekkürler
    görüşürüz:)

    YanıtlaSil
  4. Hastanelerde yaptirmanizi tavsiye ederim dermatoloji bolumlerinde. Daha kontrollu olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim. Çok doğru noktaya parmak bastınız. Kimyasal peelingin profesyonel ellerde ve doğru ürünlerle yapılması gerekir.Ben de kendiminkini bir poliklinikte doktor ve estetisyen gözetiminde yaptırıyorum. çok memnunum. Ardından mutlaka kış da olsa güneş koruyucu sürüyorum..
      Sevgilerimle..

      Sil